Powered By Blogger

Thursday, 7 April 2011

rest in peace..

04042011..11 malam..speechless...perginya seorang kwan yg selama ini bnyak mmbantu..sgat terkesan dgan pemergiaanya..apa yg sgat aku terkilan, kali terakhir aku jmpa dye pda 2 blan yg lpas..sgat2 sedih..aku rncang nk g tgk lgi hjung blan ni, tpi apakan daya, bkan rezeki aku nk jmpa dye lagi..dye pergi dulu..macam nk pengsan dpat call dri mak aku, "akak, nadia da xde..ayah bru je dpat tahu.." ya Allah aku hmpir pngsan..aku cam xleh trime knyataan 2..benar ape yg aku dgar???mlm tdi aku je update sal dye ngan kwan2..mtak kwan2 doa kan dye..Ya Allah...nadia da xde..kwan dri kecik..gskolah same2..blik skolah same2...buat keje same2..semasa aku tlis entri ni, sdih sgat2 aku rase..lasta ku jumpe dye, dkat hospital, dye cam biasa, hepi je time 2...aku sembang2 ngan dye...then, aku mtk izin nk blik..aku peluk dye..dye berkata kat aku "thanks asma coz dtg tgk nadia, n nadia mtk maaf yer.."..aku rase cam semalam jer aku peluk dye, aku slam ngan dye..ya Allah..xsangka itu adalah prtemuan terakhir aku ngan arwah nadia..Ya Allah..aku sgat sedih..aku msti redha ngan pemergiannya..gmbar ku ngan dye masih aku smpan..tpi dye sentiasa kat ati aku...kwan aku..dri kecik...dri sekolah rndah..smapai aku form 6....aku semacam xleh trime hakikat itu..kawan aku da xde ke???ya Allah..aku hrap aku kuat hdapi semua ni...aku xsmpat jumpe dye utk kali terakhir..mmg sgat terkilan..sdih..aku mcam x kuat 2 3 arini...sedih sgat...smapi skarang, aku rase sdih sgat, aku xsmpat jumpe dye..ape yg mmpu aku lakukan, aku dokan arwah tenang disana..Allah lbih sygkan arwah...kesakitan yg dye tanggung selama ini.ujian yg arwah terima..semoga keluarga arwah tabah hadapi semua ini...perginya dye..aku sentiasa mendoakan arwah..sedih sgat2...smga arwah ditempatkan dlam kalangan orang yang beriman...rest in peace nadia..always remember you..

No comments:

Post a Comment