Powered By Blogger

Sunday, 3 April 2011

saya terkilan.

<">arini sya sgat terasa dan tersentap..sya telah dinafikan tentang fakta yang sbenar, keadaan, dan perkara yg sememangnya sgat2 sya akui itu mmg benar..agak skit hati sya..walaupun selama ini sya da bnyak kali da skit ati..tapi sya cuba jgak...xnak bgi prasaan jgan sensitif sgat..tapi apakan daya, sya sebagai teman yg mngkin berpegang pada prinsip shabat adalah segalanya dalam apa yg sya lakukan di sini, sya pekakkan tlinga sya, menerima keadaan itu secara slow, wlaupun sya ..jauh di sudut hati sya, sya sgat terasa...sensitif sgat2..xjgka klau itu yg diperkatakan, sekadar menyatakan pndapat dan perkara sbenar, apakan daya, sya manusia yg xpndai nk mnjawab balik, x pndai nk argue, wlaupon sya dulu debates kat sekolah, tpi hakikatnya kat luar sya seorang yg sngat pendiam klau diajukan soalan yg sebegitu..saya x akan mnjawab, tapi ketahuilah, sya juga mmpunyai persaan..selama ini klau sya pendam, tpi slah kah sya klau sya nk mnyatakan sya pnya pndapat?wajarkah sya ditengking???<

No comments:

Post a Comment